Μουλόπουλος εναντίον όλων: Τι λέει για Ψυχάρη, Πρετεντέρη; Ενδιαφέρεται ο Σαββίδης

>>Η πρόταση ωστόσο ναυάγησε με ευθύνη της «τρίτης κορυφής του τριγώνου». Μάλιστα, μετά τον σάλο που δημιουργήθηκε από την πρωτοβουλία του να εμπλακεί («κατόπιν πρόσκλησης του κ. Ψυχάρη») στη διάσωση του ΔΟΛ, ο ίδιος είχε ζητήσει να γίνει μια γενική συνέλευση όπου να κριθεί ο δικός του ρόλος στην επιχείρηση.
>>«Με απέτρεψε και η ιδιοκτησία και οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι» ανέφερε ο Β. Μουλόπουλος. «Η μεν ιδιοκτησία είπε ότι κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι την καταργούσα και έβαζα εταίρους τους εργαζόμενους, οι δε συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι – των οποίων σεβάστηκα τη γνώμη – ότι αυτό μπορεί να δημιουργούσε άσχημες εμφυλιοπολεμικές καταστάσεις μέσα στο συγκρότημα. Αυτό είχε μια λογική».
>>«Την κυβέρνηση την έμπλεξαν, γιατί αρνούνται αυτό που διεκδικούν για τον εαυτό τους. Όποιος είναι στον ΣΥΡΙΖΑ είναι φερέφωνο του ΣΥΡΙΖΑ, της κυβέρνησης, του Τσίπρα, της Β. Κορέας, του Τσάβες, δεν ξέρω εγώ ποιου άλλου… Όποιος δεν είναι στο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να κάνει ό,τι θέλει γιατί είναι δημοσιογράφος, δημοκρατικός κλπ. Είναι γελοίο», σημείωσε ο κ. Μουλόπουλος.
>>«Ο Παντελής Καψής που πήγε στο ΣΚΑΙ τι είναι; Αυτό δεν τους πειράζει. Όταν ο Αλαφούζος πήγε να συναντήσει τον Ψυχάρη για να πάρει το «Βήμα» και «Νέα», δεν είδα να ενοχλείται και κανένας» πρόσθεσε ο Β. Μουλόπουλος. Για τους αρθρογράφους του συγκροτήματος που εγκαλούσαν την κυβέρνηση για τη μη διάσωση του ΔΟΛ, ο κ. Μουλόπουλος σχολίασε λέγοντας πως «δεν έχω καταλάβει πότε πρέπει να επεμβαίνει μια κυβέρνηση και πότε δεν πρέπει να επεμβαίνει…
>>Εγώ θα μπορούσα να πω ότι έπρεπε να επέμβει η κυβέρνηση, όπως το έχω πει και στο παρελθόν – και όχι μόνο γι’ αυτή την κυβέρνηση – αλλά εγώ δεν είμαι υπέρ της ελεύθερης αγοράς. Είμαι υπέρ της παρέμβασης. Δεν είμαι υπέρ των ανεξάρτητων αρχών, των ανεξάρτητων τραπεζών κλπ.
>>Άλλοι είναι, αυτοί που ζητάνε τώρα να επέμβει η κυβέρνηση. Να ρυθμίσει τι; Την ελεύθερη αγορά που αυτοί υποστηρίξανε;».

Σχολιάστε

